czwartek, 9 sierpnia 2012

Muzyczna kartka - klasyka w formie i treści

Witam,
znowu dopadła mnie jakaś chandra i zamiast tworzyć to co powinnam, odreagowuję i robię to co chcę.
Poważnie...! Tak sobie wyczytałam o pewnym wyzwaniu i poczyniłam karteczkę, specjalnie na tę okoliczność. Stwierdziłam, że jeśli mi wyjdzie to się może przydać na ślub, zaręczyny, rocznicę ślubu lub inna okazję.Oto co "wykombinowałam":




Karteczka ma składaną nóżkę, opuszcza się pokrywę fortepianu i spokojnie mieści się do  koperty. Na pulpicie przed klawiszami zapis nutowy utworu "Takie tango" Budki Suflera, a na pokrywie fortepianu fragment refrenu.
Powyższą karteczkę zgłaszam na muzyczne wyzwanie scrapki.pl


4 komentarze:

  1. jeju jaki cudny fortepian, jak go zrobiłaś???

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, w ogóle pomysł, te szczegóły, jestem pod ogromnym wrażeniem! No i uwielbiam Budkę, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja praca i mam prośbę - mogłabym skorzystać z Twojego pomysłu i zrobić taką dla moich teściów? Zależy mi bo ich piosenką jest "Takie tango":)
    Zapraszam do mnie
    www.mojescrapy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Komentarze opublikowane będą po zatwierdzeniu przez DagiScrap